پولادگر:رسانه ها مردم را با واقعیت های المپیك آشنا كنند
نوشته شده توسط : ipxrxt

'سیدمحمد پولادگر' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به توقع به جای ورزش دوستان از تكواندوكاران المپیكی ایران تصریح كرد:‌ صادقانه بگویم هر گونه توقعی باید مطابق واقعیت ها باشد. زیرا توقع بیش از حد، باعث آسیب پذیری و شكنندگی المپیكی ها می شود و لذا هر گونه انتظاری باید با توان واقعی و شرایط رقابتی تناسب داشته باشد.

پولادگر اضافه كرد: من از رسانه ها توقع دارم مردم را با واقعیت های المپیك آشنا كرده و از نتیجه گرایی صرف پرهیز كنند چرا كه این مساله به ورزش ما آسیب جدی می زند.

وی افزود:‌ در شرایط كنونی باید به تلاش و زحمت المپیكی ها بیشتر اهمیت بدهیم و بر این باور باشیم كه بعد از تلاش قهرمانان، نتیجه با لطف خدا حاصل خواهد شد.

پولادگر در عین حال تصریح كرد: با شرایط كنونی، مردم ورزش دوست ما مطمئن باشند المپیكی ها از هیچگونه تلاشی برای رسیدن به حداكثر آمادگی و گرفتن نتیجه مطلوب دریغ نمی كنند و تمام سعی مجموعه این است كه حضوری با اقتدار و آبرومند در بازی های المپیك داشته باشیم.

رییس فدراسیون تكواندو ادامه داد:‌ تمام توان خود را برای مهیا كردن شرایط لازم به منظور موفقیت تكواندوكاران كشورمان در بازی های المپیك به كار گرفته ایم.

وی اضافه كرد:برنامه های ما زیرنظر كمیته ملی المپیك از ماه ها پیش آغاز شد و تا به اینجا به طور منظم پیش رفته است.

پولادگر در ادامه با اشاره به لغو اردوی تداركاتی تكواندوكاران

المپیكی كشورمان در فرانسه گفت: لغو اردوی تداركاتی در فرانسه به خاطر حجم كاری فدراسیون تكواندو فرانسه و شلوغی اردو در این كشور صورت گرفت و مسوولان فرانسوی به دلایل یاد شده اعلام كردند، توان فراهم كردن شرایط لازم برای برپایی اردوی ما را ندارند.

وی افزود: بلافاصله بعد از لغو این اردوی تداركاتی، امكان جایگزینی برنامه های دیگر را در دستور كار خود قرار دادیم كه در صورت امكان، محل دیگری برای برپایی اردوی تداركاتی در نظر گرفته خواهد شد.

به گفته رییس فدراسیون تكواندو، ‌در حال حاضر تمرینات به صورت كاملا فشرده و منظم زیر نظر كادر فنی در حال برگزاری است و اكنون مربیان در مرحله سرعتی، اصلاح تاكتیك ها و تكنیك های افراد منتخب هستند.

پولادگر اضافه كرد: با تمهیدات در نظر گرفته شده، انشاء الله نمایندگان تكواندوی ایران با آمادگی كامل در بازی های المپیك لندن حضور خواهند یافت.

وی در خصوص امكانات در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون تكواندو برای اعضای تیم ملی تكواندو ایران گفت: همه ملی پوشان دارای حقوق هستند و شرایط اردویی آنان اعم از تغذیه، امكانات تمرینی و محل اسكان بسیار عالی است.

پولادگر در خصوص حمایت های وزارت ورزش و جوانان گفت:‌ با مساعدت خوب مسوولان وزارت ورزش و جوانان برای نخستین بار

ما مساله ای به عنوان مشكل پرداخت بودجه در ابتدای سال نداشتیم و به رغم اینكه بخش عمده ای از فعالیت های ما در سه ماهه اول امسال انجام شده اما بودجه لازم به فدراسیون تكواندو واریز شده و خوشبختانه مشكلی از این نظر نداریم.

ورزشی. **‌ 1647 ** 1589





:: برچسب‌ها: فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: